Subject: [VÄLJAST] välireklaami paigaldamise eeskiri
From: "Julia Saveljeva" <[email-masked]>
To: "Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 30 Aug 2024 10:06:22 +0300

Tere

Pöördume Teie poole seisukoha saamiseks välireklaami nõuete kehtestamise 
küsimuses.

RekS § 13 lg 1 kohaselt võib valla- või linnavolikogu määrusega kehtestada 
välireklaami paigaldamise eeskirja, millega kehtestatakse nõuded 
välireklaami avalikustamise viisile ja kohale.

Palume Teie seisukohta, kas valla- või linnavolikogu võib välireklaami 
paigaldamise eeskirjas sätestada, et eraomandis oleval kinnisasjal või 
ehitisel peab reklaami paigaldamiseks olema kohaliku omavalitsuse 
väljastatud paigaldusluba ehk eraomanik ei tohi paigaldada reklaami oma 
kinnisasjale või ehitisele ilma kohaliku omavalitsuse loata.

Lugupidamisega

   Julia Saveljeva

   Maardu linnasekretär

   +372 6060 707

     <mailto:[email-masked]> [email-masked]

   Kallasmaa 1, Maardu 74111

   🌐  <http://www.maardu.ee/> www.maardu.ee